METODOLOGIA
Enpresen gizarte errespontszbilitatearen inguruko ziurtagiri eta norma nagusienetik 400 indikadore aztertu dira.

0
Indikadore
Hauen artean konpartu ostean, errepikatutako indikadorea, informazio esanguratsua ez zutenak, edo informazio jasotzea zailegia zirenak alde batera utzi dira.
Bigarren fase batean 15 enpresetan ikerketa egin eta indikadoreak lortzeko zailtasuna neurtu eta jasangarritasun kontzeptuaren interesa zehaztu da.
Azkeneko aukeraketa osatzeko kontsumitzaileei 250 inkesta egin zitzaien. Bertan kontsu ohiturak eta hauen iritzia jaso egin zen.

0
Indikadore
Ikerketa hauen ostean 80 indikadore aukeratu dira. Hauek produktuen bizitza zikloan zehar ingurugiro, gizartean eta osasunean duten eragina neurtzeko balio dute.
MEDIOAMBIENTE | SOCIAL | VALOR NUTRICIONAL |
---|---|---|
Consumo energético | Condiciones laborales | Divididos por grupo alimentario |
Agua | Seguridad y salud | Calorías |
Transporte | Diversidad e igualdad | Grasas |
Adquisición y Extracción de Materia Prima | Capacitación y formación | Grasas Saturadas |
Envases y embalajes | Clientes y Proveedores | Azúcar |
Biodiversidad | Impacto comunidad | Sal |
Residuos | Honestidad y ética | 4 Items |
Emisiones | Derechos humanos | |
Sistemas y Política generales MA | ||
Planes de Prevención Medioambientales |